0
(0)

پخش زنده و برنامه برگزاری دیدارهای مهم باشگاهی :

بعد از حدود دو هفته که رقابت‌های مهم باشگاهی به دلیل برگزاری دیدارهای ملی کنسل و متوقف شده بود حال دوباره از دیشب دیدارهای باشگاهی آغاز شده است و این رقابت ها امروز با برگزاری دیدارهای مهم در سطح اول فوتبال اروپا پیگیری می‌شود.

رقابت‌هایی که قطعاً طرفداران و علاقه مندان بیشتری نسبت به دیدار های ملی دارند و تماشاگران فوتبال مایلند بازی‌های باشگاهی را مشاهده کنند.

حال علاوه بر برگزاری دیدارهای اروپایی امشب در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نیز یک جدال حساس و مهم برای فوتبال دوستان ایرانی برگزار می‌شود که آن بازی نیز می‌تواند جذاب و هیجان انگیز باشد.

با توجه به همه این موارد تیم تحلیلی و نویسندگی سایت ما در نظر گرفته است مانند اکثر روزهای گذشته امروز نیز یک برنامه خلاصه و مفید از زمان برگزاری این دیدار ها برای شما تهیه و آن را در اختیارتان قرار دهد.

مطلبی که شما می توانید در ادامه آن را مطالعه فرمایید.

لسترسیتی – منچستریونایتد:

امروز و از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر جزیره چندین دیدار حساس و مهم برگزار می شود که در یکی از این مسابقات روباههای فوتبال انگلیس یعنی لستر باید در ورزشگاه کینگ پاور شهر لستر به مصاف شیاطین سرخ انگلیسی یعنی منچستریونایتد برود.

دیداری حساس و هیجان انگیز که می تواند آبستن حوادث زیادی باشد.

این رقابت از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود.

منچسترسیتی – برنلی:

دیگر تیم شهر منچستر یعنی شاگردان پپ گواردیولا در تیم سیتی نیز امشب و یا به عبارتی امروز و همزمان با بازی تیم‌های لستر و منچستر یونایتد باید در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر با تیم برنلی به رقابت بپردازند.

دیداری که شاید برای شاگردان پپ گواردیولا سخت و دشوار نباشد و آنها بتوانند در این مسابقه به راحتی حریف خود را شکست دهند.

لاتزیو – اینتر:

امشب و در یکی از حساس‌ترین جدال های فصل رقابت های سری آ ایتالیا دو تیم آماده شهر رم و میلان یعنی لاتزیو و اینترمیلان از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه باید با یکدیگر به جدال بپردازند.

رقابتی حساس و هیجان انگیز که می تواند چهره یک تیم مدعی را برای دیگران به طور کامل مشخص سازد.

این رقابت در ورزشگاه المپیکو شهر رم و به میزبانی عقاب‌های این شهر برگزار خواهد شد.

برنتفورد – چلسی:

در یکی از دربی‌های بیشمار لندن امشب از ساعت ۲۰ به وقت تهران تیم فوتبال برنتفورد که سامان قدوس ستاره ملی پوش کشورمان را نیز در اختیار دارد باید در یک رقابت سخت به مصاف قهرمان اروپا یعنی چلسی برود.

دیداری مهم و حساس برای دو تیم که در آن پیروزی می‌تواند اهمیت بالایی داشته باشد.

حال باید دید در این دربی چه نتیجه ای رقم خواهد خورد.

الهلال عربستان – پرسپولیس ایران:

امشب و ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران و از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا یک بازی حساس و هیجان انگیز بین دو تیم قدرتمند کشورهای عربستان و ایران برگزار خواهد شد.

جدال دیدنی که امشب بین تیم‌های الهلال عربستان و پرسپولیس ایران در شهر ریاض به میزبانی تیم الهلال برگزار خواهد شد و برنده این مسابقه راهی مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد.

میلان – هلاس ورونا:

در دیگر دیدار مهم امشب فوتبال ایتالیا تیم میلان که با کسب ۱۹ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفته است با لشکری از مصدومان و غایبین باید از ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه سن سیرو از تیم هلاس ورونا میزبانی کند.

ورونا تا به اینجای فصل با کسب ۸ امتیاز جایگاه دوازدهم جدول را از آن خود کرده است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید!

برای امتیاز دادن روی ستاره دلخواه کلیک کنید

امتیاز 0 / 5. تعداد آراء: 0

به این مقاله امتیازی داده نشده